Je bent als het ware een “regelaar” die alles in goede banen leidt.
Vanuit de backoffice in ons kantoor te Hasselt zorg jij voor een vlot verloop van alle events.
Je ondersteunt en ontzorgt de zaakvoerders van Party Constructions met de praktische organisatie van diverse events en beurzen.
Achter de schermen sta jij in voor de voorbereiding van de events van A tot Z; planning, onderhouden van klanten- en partnercontacten, planningen maken voor de medewerkers, verwerking van de werkuren, opmaken van offertes en contracten, bestellingen doorgeven, facturatie, enz.
Je neemt de lead in allerhande administratieve taken die erbij komen kijken.
Jouw profiel
Je bent administratief super sterk en bent een echte “doener”.
Je bent stressbestendig en flexibel in denken en werken.
Je bent een echte plantrekker die goed en graag zelfstandig werkt.
Je bent communicatief sterk, zowel Nederlands als Frans, gesproken en geschreven.
Je beschikt over een stevige basiskennis PC vaardigheden en je bent vertrouwd met de gangbare MS-office pakketten.
Affiniteit met de eventsector is mooi meegenomen, maar geen must.
Ons aanbod
Het loon wordt bepaald naargelang je ervaring.
Je komt terecht op een boeiende werkplek waar ruimte is voor initiatief en je de kans krijgt om met ons mee te groeien.
Je krijgt een uitdagend een afwisselend takenpakket met de nodige verantwoordelijkheid.
In ruil voor jouw inzet en engagement bieden we jou een contract van onbepaalde duur.
Voltijds of deeltijds. De werkuren zijn bespreekbaar.
Jouw functie
Jouw profiel
Ons aanbod
Interesse?
Neem contact op via laura@anneliesenco.be of via 0476 66 21 02