Back office medewerker (m/v/x):

Jouw functie
  • Je bent als het ware een “regelaar” die alles in goede banen leidt.
  • Vanuit de backoffice in ons kantoor te Hasselt zorg jij voor een vlot verloop van alle events.
  • Je ondersteunt en ontzorgt de zaakvoerders van Party Constructions met de praktische organisatie van diverse events en beurzen.
  • Achter de schermen sta jij in voor de voorbereiding van de events van A tot Z; planning, onderhouden van klanten- en partnercontacten, planningen maken voor de medewerkers, verwerking van de werkuren, opmaken van offertes en contracten, bestellingen doorgeven, facturatie, enz.
  • Je neemt de lead in allerhande administratieve taken die erbij komen kijken.
Jouw profiel
  • Je bent administratief super sterk en bent een echte “doener”.
  • Je bent stressbestendig en flexibel in denken en werken.
  • Je bent een echte plantrekker die goed en graag zelfstandig werkt.
  • Je bent communicatief sterk, zowel Nederlands als Frans, gesproken en geschreven.
  • Je beschikt over een stevige basiskennis PC vaardigheden en je bent vertrouwd met de gangbare MS-office pakketten.
  • Affiniteit met de eventsector is mooi meegenomen, maar geen must.
Ons aanbod
  • Het loon wordt bepaald naargelang je ervaring.
  • Je komt terecht op een boeiende werkplek waar ruimte is voor initiatief en je de kans krijgt om met ons mee te groeien.
  • Je krijgt een uitdagend een afwisselend takenpakket met de nodige verantwoordelijkheid.
  • In ruil voor jouw inzet en engagement bieden we jou een contract van onbepaalde duur.
  • Voltijds of deeltijds. De werkuren zijn bespreekbaar.
Interesse?

Neem contact op via laura@anneliesenco.be of via 0476 66 21 02